czwartek, 25 lutego 2010

Skrzyneczka dla dziecka.

Od dawna chciałam spróbować zrobić coć w technice decoupage. Obejrzałam w necie trochę kursów krok po kroku i tak oto powstała skrzyneczka z misiami. Jak na początek to jestem zadowolona z efektu ale miałam spory problem z przyklejeniem dużego motywu wyciętego z serwetki. Niestety troszkę się zmarszczyła w niektórych miejscach i powstały małe pęcherzyki. Cieniowanie też nie za bardzo mi wyszło. Muszę jeszcze sporo poćwiczyć. Do ozdobienia skrzyneczki wykorzystałam błękitną tasiemkę w kratkę, którą przykleiłam klejem do drewna.

2 Comentários:

Unknown pisze...

A ja byłam taka ciekawa co tu będzie się działo:) Witam Cię cieplutko w blogowym świecie! Pisaniną się nie przejmuj, sama pójdzie:) Najważniejsze, że odważyłaś się postawić swoje pierwsze kroki:) Skrzyneczka jest bardzo ciepła, optymistyczna, pastelowa. Bardzo ładną serwetkę wybrałaś. Pozdrawiam Cię cieplutko i dodaję do ulubionych będę częstym gościem a co:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fajne ta skrzyneczka misiowa

Prześlij komentarz

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO