sobota, 20 lutego 2010

Powitanie :)

Witam wszystkich serdecznie w moim małym świecie. Przez jakiś czas obserwowałam blogi innych pań. W końcu postanowiłam, że ja również założę swój. Jeśli chodzi o pisanie to nie jestem w tym zbyt dobra. Zawsze miałam tróję z polskiego ale obiecuję, że bedę się starać budować ładne i stylistyczne zdania. Wiele blogowiczek robi wspaniałe przedmioty, którym moje nawet nie dorównują. Mam nadzieję, że z czasem moje również będą tak piękne.
Dzisiaj między drzemką Boba czyli młodszego syna a gotowaniem obiadu ozdobiłam stary słoik. Przyda mi sie na nici i guziki. Nie jest zbyt duży. Narazie taki mi w zupełności wystarczy.

6 Comentários:

Elisse pisze...

Witaj w takim razie serdecznie:)))Dziękuję za miłe słowa i wizytę na moim blogu.A pisanie...tym się nie ma co przejmować, od tego są blogi literackie:)pozdrawiam cieplutko i zycze powodzenia w tworzeniu swojego wirtualnego swiatka:)

Marysia pisze...

Zycze powodzenia w blogowaniu!

Marta pisze...

Dziękuję wam za miłe przyjęcie mnie w waszym gronie :)

Natalia pisze...

Myślę,że każda z nas na początku ma coś takiego, że nie docenia sama siebie, a jeszcze gdy porównuje się własne robótki do prac osób, które od dawna w czymś się specjalizują, mają mega talent lub nawet zarabiają na tym co tworzą to można się czasem podłamać. Ja też tak mam. Wydaje mi się, że u innych wszystko jest ładniejsze niż u mnie, że innym lepiej wychodzi, jednak gdy widzę reakcje na moje wytwory zaczynam powoli wierzyć, że są naprawdę fajne :)
Pozdrawiam więc serdecznie i życzę dużo wiary we własne zdolności :)

Agni Sz-n pisze...

Nie przejmuj się stylistycznym pisaniem. Wystarczy, że masz chęci i swoje pasje, którymi chcesz się z nami podzielić.
Nawet jak tylko będziesz pokazywała zdięcia my i tak wszystko zrozumiemy...
Powodzienia w blogowaniu!

Reszta Świata pisze...

Dzięki za odwiedziny i miłe słowa ja też je ślę Tobie i tak jak pisze nati w pełni się z nia zgadzam i sama mam uczucie że żle piszę nie tak..i co tworzę nie zawsze jest ładne uwierz nie jesteś sama i masz super pomysły! Mi podoba sie pomysł ze słoikiem:-)

Prześlij komentarz

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO